Counter

Thursday, March 31, 2011

2011_Seputar Hidup Berkeluarga_Danish_9months









1. Danish telah besar.

2. Berat telah mencecah : 8.5 kg pada usia 9 bulan 5 hari.

3. Perwatakan & Perkembangan : Pandai Merajuk, Mula Menggigit-gigit walaupun toothfairy belum keluar lagi, Mula memanjat2, Pandai Mengikut Video ABC, Sukakan Laptop & Layan Child DVD,Bila Mama & Papa Solat duduk & tengok penuh emosi sampai habis sembahyang, Bila Azan di TV dia akan tengok sampai habis, Sukakan Roti Canai Telur (akan menghentak2 tangan for request more), Tidur malam hanya berguling2 di tilam n lena (Buai dah xmahu) n etc.

4. Kesihatan : Demam Panas & Selsema yang agak kritikal dan hampir seminggu. Diakhiri dengan selsema pekat di hidung. Penjagaan danish ketika demam ini cukup menguji kesabaran papa & mama. Kene dodoi2kan dibahu hingga tidur kerana ketakselesaan hidung yang berair. Banyak takkene gaya sebab nangis2 kerana xsihat...kesian. Papa ada disisimu boy!


5. Kesimpulan : Anak adalah Anugerah Allah S.W.T. Memang setiap anak adalah sesuatu perkara yang amat berharga pada keluarga seperti kami. Aku sangat gembira setiap hari dengan kehadiran Danish... Papa tengah usaha untuk mencari extra $ untuk kemudahan kita sekeluarga... Yang penting rezeki yang halal. Doakan usaha papamu..

0 comments:

Post a Comment