Counter

Monday, May 10, 2010

2010_Perasaan Menjadi Seorang Bakal Papa


Suka sangat bila dapat tahu my wife disahkan pregnant our 1st baby... Happy sangat-sangat dengan apa yang Allah berikan. Sujud syukur pada Allah. Saya ada zuriat!! Yeppi.... Setiap hari saya mengira bila detik saya dapat tengok bakal anak saya. Adakah ikut rupa saya? Adakah ikut wife saya....Semua persoalan ni bakal dijawab kelak Insyallah tidak lama lagi. Expected date adalah pada hujung June 2010. Hopefully sama bulan dengan papanya. Apa yang saya nak kongsikan adalah perasaan kita bila kita bakal jadi bapa. Susah nak gambarkan dengan perkataan, tetapi ia adalah pengalaman yang sangat indah. Bila wife mula mengandung, saya sangat-sangat tekankan agar dia jaga pemakanan, jaga langkah berjalan, sehinggalah saya juga sanggup mengenepikan my 'diehard' hobi as Fishing Fanatics untuk sementara.
Ini pesan papa untuk bakal anak papa,
"BBBoy @ BBGirl, papa bukan seorang yang bagus, tetapi papa akan berikan yang terbagus untuk anak-anak papa, Papa bukan seorang yang alim, tetapi cuba untuk menjadi contoh terbaik kepada anak-anak papa, Bila besar nanti, tiada halangan untuk lakukan sesuatu yang xmenyalahi hukum agama Islam, yang penting doa dari anak-anak papa kepada kami berdua".

0 comments:

Post a Comment