Counter

Saturday, December 11, 2010

2010_Outing Menembak : Putrajaya Landscape

Berikut hasilan dan dapatan dari hasil menembak pada Sabtu 11 November bersama Mr. Ezam dengan tema : Landscape bertempat di Putrajaya. Teknik dan cara menembak adalah dilakukan secara ikut suka tanpa Mahaguru dalam photography kerana tiadaan guru yang sudi mengajar. Maka dengan itu kami pergi memburu secara survivor dengan skills yang xbest dan ingat-ingat lupa. Tapi pemburuan kami berjaya juga memperolehi hasil tembakan yang boleh di bawa ke rumah sebagai habuan atas kehitaman yang diperolehi.
Hari Ahad pula di khaskan untuk photography bertema : family. Walau apa pun kami sangat gembira berjalan menguruskan perut sambil menari-nari kepanasan di tengah Putrajaya. We proud to be Malaysian kerana punyai landskap yang indah tetapi keindahan itu kami tidak dapat 'tangkapkan' dengan cantik kerana naif dalam aktiviti menembak ini.












































Bagi tahun 2011 yang bakal tiba kami mahukan keindahan Malaysia di'tangkap' oleh kami dengan cara lebih baik iaitu hasilan yang indah tanpa teknik tipu muslihat editing. Sekian ikhlas dari tukang ambik gambar.

2 comments:

NUANISA said...

herman, cantik la gambar2 putrajaya ni..nice shoot..congratz

matapedang said...

nisa, saya baru je blajar..byk lagi ilmu blm tau...anyway thanks..bila nk buat kursus Photoshop?

Post a Comment